nadialong :) !
Follow Dashboard
insan yg bergelar LELAKI...
03 February 2011 | 0Superstar (s)!


bagi pendapat aku lar an...
LELAKI nih suka menganggap perempuan nih ta ubah macam game. !
hanya sekadar boneka yg buleh mereka permainkan..
1 dalam 1000 la laki yg baek un... hampeh semua~ :p
tp memang da nasib da kod perempuan nih an...
kena trima ja lah....
sbb 2 laa aku na sarankan jgn trlalu mudah prcaya dgn LELAKI nih !
LELAKI yg sygkan awek dy....ialah LELAKI yg akan menjadi lemah apabila berdepan dgn seorang perempuan....mereka buleh menangis disebabkan perempuan..
mereka akan jadi sprti kanak2 yg inginkan tumpuan lebih..
ha ! 2 baru lelaki yg aku rasa buleh percaya p0n...
hrmm...tapai payahkan na carik...tima jalah kalau dapat yg cena p0n...
asal ada pasangan yg buleh membahagiakan kita n dy syg kita an..?!
aku paling ta suka LELAKI yg bila dy da boring nan awek dy yg 2...
senang2 ja dy buleh tinggai...sial bet0l la laki yg jenis nih !
ataup0n kn...yg dy da permain puas2...pas 2 tinggai !
apa jenes lah ! benci aku !...
aku paling benci kalau laki wt pmpuan nanges~....
pas da ta0 salah dy..ta berasa pulak !...
kot ah na a,ek hati balek...hrm...dah LAKI nih..payah sungguh na paham hati pmpuan...
mengalah ja lah..omouan kalau da syg nih... dy tetap brtahan n mengalah...
sbb dy tamau laki 2 tinggai dy....sabor je lar...hehe..
uke lah...ini ja p0st aku untuk ari nih !....
wassalam ~

Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!