nadialong :) !
Follow Dashboard
lama ta update kan !
25 February 2011 | 0Superstar (s)!

assalamualaikum...arini aku da bnda yg aku rasa agk lwak na share nan ampa...haha
20/02/2011(ahad)...arini kmi cuti..pg nih ada wt senam r0bik...smangat gila k0d..haha !
tp an..yg lwaknya..jat punya la gerak aku bangun...aku yg tengah mamai un..trjga..tnya dy puk0i bpa..jad kta 6.30..ak p0n ta tg0k jam da ah..kelam ~ masa nih tadak spa lg yg bangun..kmi ja..kelam2 p0n p la mndi..kes d0k ingat 6.30..haha..aku p0n heqan gak ah..awt bdk len ta bangun..d0rm sblah un d0k klam lg...hahha..uymah ustazah p9n ta bulak lmpu lg..balek2 dri blik ayaq....na geqak depa hat len..na p mkn btreakfast..msa blik 2 bwu aku tg0k jam...JENG2 !...
jam bwu pu0i 4.35 tepat !....hahahhahahah...kmi 2 owg penink !..gelak k0d..last2 lena blek r..jga puk0i 7.30..pg 2 cita at depa...depa renggah gelak.. !..aku qasa nih mmang kenangan selama aku d0k asrama lbeh dri 3 ta0n..hahha


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!