nadialong :) !
Follow Dashboard
rindu bl0g ==''
21 April 2011 | 0Superstar (s)!

salam smua...
lma n0h aku ta update bl0g...jdi mlas na bukak..huhu..
tapa2..aku da stu cita yg ak na cecite at ampa smua yg aku agk taleh lupa....
d0k pendam lma dh..qeni bwu buleh cecite..
k. sejarah 13/4/2011(rabu)...tarikh ny dh mbuatkan aku nan mmber
 aku timah jdi mluat sgt2 at jijah (warden bangang) !
haha..ari ni aku nan timah posa..kmi 2 0wg ja....
tmbah plak qeni klas aku ms0k bengkel da subjet PMBT...
masak la...qeni wt kebab...trliuq aku..haha..tp ak p0sa..sbar je larr...huhu
tp yg ak agk tnsyen...msa na amek piller na p0t0ng timun...argghh! 
tgn aku kena pisau d0ee....agk skit di situ...
kena pisau VICTORINOX plak baq ang...hat tajam uh..
darah berlumuran ! kah2. ! nseb bek mber ak(anis) jdi d0kt0r aku sat qeni....yg si timah ni plak klas BB...ankat2 bata buleh at dy..ta pdn nan kcik..hehhe
qeni klas hbes 2.40...sbl0m blik h0st..pengawas da prjmpaan...agk tensyen di situ...
sbar je laa...leteh teq0k ak qeni...perjmpaan kat stgah jam...
bla..bla..bla...ckgu 2 ckp...hbes !
ptg ni spat0tnya da perjmpaan k0ko..dsebbkan p0sa n leteh sgt.
.ak p0n ta p..sepakat rmai2....
cantiah !
tp timah dy p0sa2 p0n p jgak..sbb dy SU klab...pdn muka :p ....hhahahah...
ha  !yg nih la tajuk utama ak na cita kad ampa....
jeng2 !
dh kad puk0i 7 kmi siap2 ah...na p dm....na bukak p0sa...
tetapi....
segala nsik segala lauk...kmi b0h lam tuppeware...na mkn dlm d0rm..
sbb malu nan aspura...depa bwu blik dri men b0la....
s0 rmai lah dlm dm 2... n abg dm 2 dy wt ayaq sirap at kmi 1 jag...pa lg..
kmi wk blik jag 2 ms0k d0rm ah...kenyang 2 0wg kmi...hahhaa...
tp an ada plak seni0r yg teng0k ta puas hti..pul0n cm bangang g depa nih :P 
tapa lah..biaq pa t depa lah... jni aku ta kcau hd0p depa..
n...mlm ni sbnaqnya ada tzkirah....tp an..ak nan timah mmg ta laqat..
segan na turun surau..huhu...
last2 baq ang ! kant0iiiiii ~ tenysen si0t....apa lg...
kena denda r nan jijah........pg es0k 2 kmi kena ms0k bilik dy...
dy bg denda pa ta0 ??
hahahhaaa...tulis aku jnji smpai 80 kali....mcmni aku jnji 2...
> saya nur syifa nadia bt.zain0l berjanji tidak akan bla..bla..blaa...
sgtlah pnjang......tensyen teq0k..seqek dh...tamau wt dh pasni....
heheheheh..sket tgn aku..plus lenguh plus pedeh...
segalanya lah.....mlm2 jgak puk0i 11 p ket0k pntu umah dy..bg menatang nih..
hbes dkwat pen aku nan ketas....banyak lak 2....tenysyen2 ! = ="
ak nan timah p0n seqek dh...ta ulang dh kali 2...
k..just yg nih aku na cecite at ampa....k..
wassalam ~



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!