nadialong :) !
Follow Dashboard
suka :)
13 August 2011 | 0Superstar (s)!

assalamualaikum kepada pembaca pembaca yg membaca entry aku untuk kali ini :))
heyyy ~ aku gembira sgt sgt sekarang... aku harap apa yg aku pilih nih ta salah lah...
sbb aku syg kat A... hrp dy p0n mcm nih... 16 nih bufday bdk bucuk nih...
na wt suprise.. tapi tatau na plan mcm mna... ta reti lahh..
ngeeee ~
tapi aku dh beli dh hadiah kat dy.. harap dy suka lahh.. ikhlas nihh.. heheh...
aku nak cita nih... ta0 dk ?? jumaat msa balek sni aritu.. aku , cuex nan ijat
balek naek bas.. kmi naek pukul 4.. lewat kan ??
tunggu cuex date nan pak ku.. smpai aku jeless -,-'
amb0ii.. switnya depa... yg aku nih... sdehhh k0d..
sbb A ta naek bas aritu.. dy balek nan mber dy....dy na balek awai..
sbb na 'FRIDAY PRAY' hahah.... tp ukey r.. bangga aku..
tapiiii ann.. memang r.. aku jeles gila... yg paleng aku ta tahan....
cuex nanh pak ku d0k sebelah sebelah dlm bas...
argghh ~ tensyen aku.... jujur nihhh... !!
tapii.. aku sbgai kwn yg baek.. huhu... hepy tg0k cuex hepy :)
aku tau dy syg kat pak ku... mcm aku syg kat dia..
aku sambey d0k tg0k depa.. smbey mcg nan A.. A kata sbaq je lah..
uke.. aku sbaq... had0ihhh -,-' .. bengang bet0l aku nan depa.. heee :D
yang pasti skrang.. aku syg A.. 
 k lahh. sekian , wassalam :)




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!