nadialong :) !
Follow Dashboard
ama syggg :'(
12 August 2011 | 1Superstar (s)!

salam t0 all...
aku sedeh nih... ksian ama... aku syg dy sgt sgt... 
dy gtau kat aku bnda bruk..
aku p0n taleh trima... ik0dkn aku mmg ta sangg0p na cita smua nih...
tp aku nak bnda nih jd bukti yg aku syg dy...aku akn cita smua tntang dy...
ama... ang jgn lah slalu nanges sgt... aku risau lah jd naken ter0k...
ksihatan tu penteng syg... aku tamau ang jd papa.. 
walaup0n jarak kita ja0h.. aku takan mudah lupa kat ang...
aku bangga dpt kwn mcm ang.. ang snag mntak t0l0ng...
rndu ang sgt sgt wey.... tringat kat ang .. jd sebak syg....
mas0k bengkel ja nmpak fail ang.. 
aku msti tg0k gmbr ang kat fail tu..
c0mey sgt sgt... aku hrp ang ta lupa kat aku smpai bila bila...
ama.. ingt tau.,.. ksiahtan tu penteng dlm diri...
ang jgn pkir sgt... aku tamau migrain ang maken ter0k.. 
tamau jd parah.... aku ksian ang.. aku syg ang.. 
aku sndiri p0n ta snagg0p na tima knyataan yg ang saket mcm nih............
apap0n ama.... kita tetap SAHABAT ! ... aku syg ang weyyy..
muahhh ! imysffdm ! syg ang sgt sgt wey.. sgt sgt ..
k lahh.... dgr nsihat aku ni k.. 
sekian , wassalam :(





Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!