nadialong :) !
Follow Dashboard
baju raya kale puple :)
20 August 2011 | 0Superstar (s)!

heyyyy semua semua ....
aku na bgtauu nihh... aku ta sbaq sgt sgt nak RAYA !!! td nih p beli aju kat CP nan mama.... penat gila weyyy....aku d0k detect kale puple ja... kale len tamau.... tapiii tensyen k0d... ada kale purple tp ta cntikk...ada yg cntik tp kale laen.... had0iiihhh -,-...letehhhh gak r td.. nseb bek last last ada jugakk...
aku ambek tr0s r.. mahai ta mahai p0nn....tadan dh nti na beli.. es0k dh balek h0st dh....aduyaiiii.. ta lma dh... seminggu lebeh ja lg...h0pe sgt sgt raya ta0n nih best dari sebelum sebelum nihh....lntak lah puasa ta pen0h p0n kann.... hehe..nanak raya gak ! mcm budak budak plak ! abaikan !..next week balek sni na kuaq jln jln nan mber mber..kas0t ta beli lg.. taleh rr... takan na pakai kas0t sk0lah k0d.. HAHAH...
hati dah berdebar debar dah. d0k bayang mlm raya...t0bat bzi punya ! yg aku s0n0knya abg aku na supp0rt duet kat aku...aku na beli nf0n bru... tp mlm aya nihh laa...dgn syarat semua baju dy aku kena ir0n..tapa... relaaa -,- .... aku cena tapa.. jnji duet mas0k...lani asyek update staus raya ja kat fb... haha..dgaq lgu raya.. sembang pasai raya...tadak topik len dah ... maklumlahhh kan.... :))
dulu dgaq lgu balik kampung msa d0k smj.. ta rasa apa sgt sbb d0k dekat.. skrg rasa lahh skit dh d0k ja0h.. ja0h lah jugak kn ..kat luaq negeri tuuhh... heheh.. feeling ter0k aku ! ngeeee ~
k lahh.. skali lg aku h0pe raya ta0n nih best.. aminnn ~ .. dah na td0q..
sekian , wassalam .... selamat mlm .. zzzzzzzzzzz ~



p/s :: selamat hari raya ! haha




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!