nadialong :) !
Follow Dashboard
banyak post kali ni :))
27 August 2011 | 0Superstar (s)!

assalamualaikum semua :)))
dh lama aku ta update bl0g.. ta sempat r. sib0k laaa ktakan.. c0oihh ! heee :))
ukeyy !
26 , jumaat aritu... memang best r.. aritu aku nan mber2 dpt duet rya.. 2 rgit ja sk0lah bg.. tp aku prefect ckgu bg lg 5 rgit.. dh lahh bdk h0stel dpt 5 rgit dh.. s0 ! aku pling bnyak 12 rgit.. duet my cmtu ja.. padahai ta p braya lg.. =.='' .. heee :)) n thenn time balek tu kmi pakat balik naek bas sk0lah sp0ns0r..
ada yg blek nan parents msing msing.. yg bas tu klu p jtra sringgit ja tmbang.. murahh kn. tdak bas besa nih 2  rgit.. mahai seringgit... kira r tu kannn. hoho ! yg s0n0knya aku nek bas skali nan al0ng.. tp kmi tad0k skali..
disbbkn dy malu nan mber mber aku.. dn aku p0n krs pala na p dpn.. hahaa ! pdn mka dy ! balek tu puj0k aku.. saja ja na test sbanqnya.. tp mmg skit hti btul p0n... dlm bas tu mmg bengang r .. ngeeee ~
dh dy puj0k.. legaaaaa .. hehee... miss y0uu la syg ! smpai ja at jtra..bas st0p kat bet0l bet0l dpn smj... miss smjjj plakk ! ik0dkn aku na jmpa mber mber aku.. depa smua ada kat aneka.. tp aku segan na p.. dh pkai bju sk0lahh.. jumaat plak tu.. tamaauuu aku. last last aku swuh mama mai amek.. tp aku kna jln ahh p kat stesen bas jtra.. dh mama p tunggu at situ.. penatt k0d. dh s0wang s0wang... aku asa msa aku jln nih.. smua 0wg tg0k aku.. nan pkai bju biru.. bwak beg , jln s0wang s0wang.. memang sedeyyyhh r . huhuhu :'((
ukey.. dh habes dh cita untuk aritu...
continueee ...
27 , sabtu kemaren... aku p beli kaas0t at YAWATA.. ! tamak gila.. beli 2 psg... HAHA..
stu tinggi stu rndh.. cunnn r ! balek tu keja test. besa lahh ciwii sat . :DD
semua 70 rgit 2 psg kas0t... standard r tu n0hh... n then balek balek ja umahh rehat st ja.. pastu tr0s mngemas kat ats umahh... nan abg yg smmgnya n0tii ! tu p0n ta hbes lg... recycle hbes brg brg ta guna.. bapa plastik smpah ... HAHA.. mmg leetehhh r.. ptg bwu sudahhh .. hrmmm -,- ..
ukeyy.. nextt !
28 , harini... jengg jenggg ! warrr.. tgal sehari ja lg na puasa... hrini dh 28 hri dhh... bgun agk awal td pukol 8 stgh.. bgun bgun td nan ta mndi.... abg mntak tl0ng dy bas0h keta.. 2 bijik plak tuu !.. alza nan wira.. mndi lahh aku nan sb0h bas0h keta.. hee :D .. penattt r .. sudah ja bs0h keta.. lap tgkap sliding at dpn umah tu plakkk.. s0wang s0wang aku.. na mntak t0l0ng kak.. dy wt kueh.. mntak tl0ng hadii.. mcm ckp nan p0k0k... mama ?? jahit langsir ta hbes lg... abg ? bas0h m0to plakkk... abh ? ta balek keja lg... hohoho.. :(( ... last lastt.. setelll jugak keja aku... brkat kerajinan aku .. ngeeeee ~ HAHAH... sudahh semua .. bwu lahh na dan 0nline fb.. bwu na dn update bl0g yg dh lma ta update ni.. smpai dh bsarang... :p ..
ukeyyy ! st0p at here.. aku na p mndiii... bwu na mndi kn.. apa aku ni.
tp sebel0m tu ... slmt hri rya, men mercun bnyak banyak tauu.. hehe.. bwu gempak !
k. sekian.. wassalam ~





Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!