nadialong :) !
Follow Dashboard
♥ cuti banjir ♥
13 September 2011 | 0Superstar (s)!

yeahhhhhhhhhhhhhhhh >.<
pengumuman pengumuman !
v0kasi0nal  kangaq banjir lg..
d0k smj aman ja..
maii sk0lahh ni bwu bln 9 dh 2 kali balek dh.. hahaha
cuti selalu.. pakat ta p dh gunung jerai.. kem lah sangatttt !
ta sangka gila baii ayaq bleh naek..
hurmmmmmmmmmm ! damn !
smlm balek umah fawaa dulu.. tgh mlm dh msa tu p0n..
mmg tada sapa na bleh mai amek aku..
yg sy0knya tadan na jumpa al0ng... ksian aku -.-
mmg geram gila r smlm.. haiiii .. mmg sial bet0i ahh
smlm nan d0k redah ayaq banjer aku ckp tp0n dpn seni0r
 ik0d dan aku ja..
ta heqan dahhh eh.. t0ksah d0k sb0k amek tau hai
juni0r sangat la noh --' .. blahh laa d0eee...
yg al0ng p0n satu.. hurmmm ! sabaq je lahhh...
tapa lahh. tuleh bnayak banyak menyakitkan hati aku ja.
grrrrrrrrrrrr ~ menyampahhh .
okayy ~ daaaa
wassalam :))


pssstt :: jgn d0k maen ayaq banjer sangat la n0h bdak budak kangaq ! HAHA :))


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!