nadialong :) !
Follow Dashboard
aku sakit hati dengan hang .
12 November 2011 | 0Superstar (s)!

Greeting Text

tak guna lah kan hidup kalau ada boyfiee buad tak heran ja kan kat awek sendiri. hurmmmm...
aku tnggu hang teg0r aku tadi...
tapi haram -.- ...
mata aku tak d0k teng0k hang saja td.. tp sikit hg ta kalih kan...
aku memang dah tak penting kod dalam hidup hang ...
ermm.. aku cena tak pa !  
grrrrrrrrrrrrrr -.-
shitt betol .


>< ::celup celup ke dalam kopi sayang bayang kamu tiada lagi apakah ini bawa erti rindu aku kamu dah tak peduli perlahan lahan hirup kopi kenangkan waktu terindah kita tapi kini aku sepi tanpa kamu di sisi sedih rasa selubungi diri kopi tiada makna lagi hati tambah tawar lagi jauh sudut hati mohon kamu mengerti hargai aku seikhlas hati ...

>< ::apa guna harapan ini jika bicara itu semua palsu kata-kata kamu adalah gula getah amat manis pada mulanya, penghujungnya tawar, melekit. tercekik. sudah, hebahkan saja satu dunia aku bukan pilihan hatimu. aku tak endah. terima kasih ayat gula getah. 

>< ::Malam yg sepi, Jiwaku bagaikn terkunci, Berlalunya detik yg pergi, Bersama sekeping hati, Cinta yg tersemai, Menjadi debu debu suci, Berterbangan menjadi saksi, Berakhirnya ikatan yg murni, Dirimu dan diriku, Tidak mungkin akan bersatu, Sedalam mana pun cinta ku, Hanya harapan yang palsu, Biarlah ku membawa hati yang pilu, Hanya waktu penawar dukaku, Yg terpahat kekal dihatiku, Menjadi memori yg syahdu..

p/s :: tolong r paham perasaan aku sikid .

credit to :: FAIZUL ASHRAF .


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!