nadialong :) !
Follow Dashboard
along oh along ♥
21 November 2011 | 0Superstar (s)!

Greeting Text

okay.. dah dengaq semua penjelasan along..
bawu aku faham :)
aku ni emo sangat.. besa lah pmpuan..
suka fikir bukan bukan.. 
aku dah ta larat nak gadoh dah..
aku nak try rileks tengok.
HAHA..
buleh ka dak ?? 
besa lahhh.. gadoh ni kadang kadang eratkan lg hubungan..
hope mcm tu lahh..

yuhuuu ><

sharing is caring. sweet dak  ?? HAHA

 HAHA ♥   

♥ ILYSM ♥

muahhh !


copy ja :)

along.... nadia sayang along ! ><

--------------------------------------------------------------------------
penat nak tules yg ni pon.. hempok jugak leptop ni pasan...
lembab -.-
aku rindu hg wey along.. tak hbes lg ka tengok bola..
aduyaiii .. 
bola oh bola...along oh along.....
bkn best pon bola tu... mcg lg best..
hehehee :))
hurmmmm.. pasan mlm ni mcm tak mcg dah..
bengang ! nak mcg nak mcg ahh..
bola cpt laa sikid habeh...
ta larat tunggu dah ni..
BERJANGGOT dah kod ! -.-
hadoiii.. 
tapalahh.. aku tungguu..
okay lahh ! smt mlm !




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!