nadialong :) !
Follow Dashboard
cuti ! tusyen ! malas ! tapi nak berjaya ! -.-
26 November 2011 | 0Superstar (s)!


SPM- SIJIL PELAJARAN MALAYSIA !
..............................................................................................................................
takod ja bila dengar..
huuu... dahh tak lama dah... tahun dpn ja.. 
asa mcm sebulan dua ja lg nak SPM dahhh.
pejam celek pejam celek -.-
tercuak cuka mcm nan PMR dulu....
aduhhhh ..
nakkk berjaya sangat sangat...
tapi malas ahh... BODO tol lahh..
HAHA. !
awad cepat sangad dak tau.. 
kira dah nak habes sekolahh lahh er.. 
ermmmm ~ zaman sekolah lah paling best kann..
tambah tambah aku ada dua sekolahh..
>> ! SMJ n VOKAY KANGAR ..<<
cuti ni tusyen ! 
math nan science ! -.-
malasss.. tapi tetap nak tusyen sbb nak berjaya..
tamau dah maen maen..
cinta cinta jugak derrrr... 
result mau layan ~ kann ?
mengembirakan parents aku satu kepuasan buat aku !
huhuhu :)
hope sgt next year aku still ranking yg terbaek .
biarpon di mna bumi dipijiak ..
aku tetap berjuang untuk yg terbaek !..
coihhh ~ ayatttt ! heee :)
agak skema disitu ........
okay ! cuti ni kena atur siap siap.. 
wayang . jalan jalan. tusyen .henpon ! berfesbuk . blog lg.. joging . tidor . !
hahaa .. tidor last sekali :)
emm ! nadia ! hg kena belajar ! belajar !
kalau tak hg jatoh ..
ohh ! noo ! 
YA ALLAH.. aku nak rajin ! nak rajin !
hurmm... aku kena korban masa aku untuk masa depan aku...
itu yang terbaek . u have to do it nadia ..


camni lah aku .
buku yang baca aku . bukan aku yang baca aku :)

yang ni berangan sambey baca buku ..
berangan untuk berjaya.. hehee

inilahhh aku suatu hari nanti! :)
perasan -.-

okayy ! nadia kena rajin !
nadia kena rajin !
wish good luck er untuk aku :)
papaii readerss ~
... muahhh ...
ikhlas dari nadia.. hehe .
daaa.






Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!