nadialong :) !
Follow Dashboard
1 dis 2011-ombak rindu ♥
01 December 2011 | 0Superstar (s)!


hai pembaca pembaca yang disayangi sekalian.. 
aku nak gtau nii.. sapa yang tak tengok 
OMBAK RINDU memang rugi .
 espesheli  owg pmpuan lahh.. kan kan.. ><
kemaren pukol 10 dah tercegat dpn aneka dah nan gadis ayu berbaju kurung...
sbb amek tiket wayang pukol 10.20 pg.
~ SEMANGAT ~
aku vote filem ni sangad sangad .. ta rugi sikid pon tengok..
rasa cam nak p tengok sekali lagi uhh...
sebenarnya nak nanges pon ada..
tapi cover . HAHA . sbb tengok nan mr . A .
dah lahh kata keluar kemaren ta bawak tisu . huhu.
aku sedeyy r tingat cita nihh.. tmbh tmbh bila ada lagu dy ..
pergghh ! memang feel derrr...
hurmm ~ jeles pon ada tengok aaron nan maya berentap ! :))
ta penah penah minat maya karin..
tapi tengok filem nih. terus minat..
watak dia memang feel gila dgn jadi ustazah.. 
pakai tudung lagi.. segak ...
yg nak tergelaknya lisa jadi jahat.. ta jadik r... hahaa
ambek aku kod ah.. mesti jadik punya bab jahat jahat nihh..
hehhehee... annoying ja k . -.-
2 jam jugak ahh cita ni.. mmg puas...
so , aku sebagai peminat filem nihh..
nak promote kat korang semua p tengok cita nihh.. 
( HAHA. poyo ).
tengok tau. jangan tak tengok !
- malam kau bawalah rinduku untuk dirinya yang jauh dariku 
agar dia tidak kesepian selalu rasa ada cinta aku..
-hujan bawa air mata ku yang mengalir membasuh lukaku agar 
dia tahu ku terseksa tanpa cinta dia dihatiku..
-hanya mampu berserah moga cahaya tiba nanti..
-tuhan tolong lembutkan hati dia untuk terima ku seadanya kerna ku tak sanggup..
kerna ku tak mampu hidup tanpa dia disisiku ...
huhuu.. feel feel !
OMBAK RINDU 
filem melayu yang paling aku suka ..
muahh sikid kat director dia.. hahah..
congrats untuk semua pelakon filem nihh.
espesheli AARON AZIZ . ^^




-bront palare tadakk. hilang .. HAHA



- jelesss -.-



- sweet dohh :)

okay.. leteh dah taip.
ILOVEYOU bdk yg dok sebelah aku msa tgok wyg kemaren.. 
thanks sbb sudi teman ...
daaa . muahh ! :))

..........................................................................................


p/s :: ada bdk tu ta mkn kemaren.. pakwe dy tacing.. HAHA .
jgn marah er jenn ^^

papai ~





Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!