nadialong :) !
Follow Dashboard
imbas kembali kenangan tiga tahun di SMJ .
19 December 2011 | 2Superstar (s)!


haiii pembaca yg disayangi.. 
entry aku kali ni agak panjang.. 
kalau nak baca bancuh lahh nescafe or teh okay..
sambey makan nasik pon takpa.... hahaha....
tergelak tersenyum sowang sowang bila teringat
 semua kenangan aku masa kat SMJ dulu..hoho. ><
masa form one masok masok ja SMJ .. memey skema. besa laaa.. 
budak budak g.. kann kan..
masok hostel tarik 13 januari 2008..
sama tarikh nan jenn.
but masa kami form one. kami penah gadoh. budak budak :)
tapi skrag baek mcm nak mampos.. hehe..
hope sampai bila bila lah.. amin
kami masok lewat dari budak yg laen..
dok dorm B 1.2.. sekarang dh tukar nama apa tah..
 kenanga kod . =.=
sekolah sesi petang.. memang penat.. petang petang lari balik skolah .
lapar punya pasal.. dm dok tunggu dahh .. hahaa.. budak budak ..
dok asrama.. kami junior ahh nan kak kak form two.. 
aku and member member aku antara junior 
yg penah kena toucher nan depa.. haha
dok kelas INTELEK. dlm kelas ni semua 
budak budak pandai. exccept aku....
HAHAHA.. asyek asyek kena marah nan teacher usha.. 
dan dan aku pindah sekolah taun nih.
dy pon pindah.. bi aku selalu terok keh tak berkat. 
asyek kutuk dy ja. mau dak...
sikid sikid aku kena marah,. meluatttt ! meluatt ! 
dulu masa dok hostel handphone handphone mana bawak !
 guna public jewwww ! huhu.. kol balak pon guna public.
.berator laa tiap tiap mlm..macam apa g.. budak budak :D
okay... naek tahun 2009. kami lah senior .. wooo !hebat dah r masa tu.. 
besa lahh.. budak budak g.. 
masa form two .. turun kelas. besa lahh dok SMJ saingan.. 
aku ni student yg tepingir r kira..
aku dok kelas BESTARI. ada laa budak laki depan aku ni.
 sebelah dy tadak owg..keja kaleh belakang
 mintak liquid kat aku dengan na.. 
adoii. sapa lg kalau bukan bani. haha
aku sayang ckgu math aku.. ckgu mazlina.. 
markah math aku makin maintain sbb dy ajar..
masa form tu kat hostel pandai dah. bawak handphone..
 hahaa. handphone koro ja.
beda msg nan kol jadik ahh kann.. ><
thennn.. secara ringkasnya...
welcome to 2010....pmr pmr pmr pmr !
 ta susah pon.. kacang ja..
 hahaa..bajet gilaaaa =.=''
aku dok kelas 3 BIJAK..naek kelas.. huhuh
last last 4a ja dapat.. pandai sangat lahh katakan..
form three. dok dorm santalia . aku . cek lat. aton .
 pokke memang rencak 4 owg kami.
 rindunya.. makan megi malam malam. owg len tidoq dah.. haha
adat dok hostel . lapar tgh tgh mlm.. budak budak laa katakan..
yang aku hot sangat sangat tahun lepas..handphone aku 3 biji lesap.....
2 biji kena rampas dengan tok siahh warden yg paling aku benci :)).. 
sebiji lagi hilang kena kebas bdk kelas mna tau . 
dah lah kata yg kena kebas tu someone yg bg .. 
sayang sgt sgt even handphone tu handphone biasa.
mlm masa handphone aku kena rampas tu.. 
aku ada buad keja grup nan bdk kelas aku.. 
kat bilik iron. time tu jugak lah dy pecah masok.. 
potong stim betoi dok msg elok elok ..hahah
aku smapai penah rebut dengan dy.. 
sampai rebah depan pintu dorm.. hebat dak ? = =''
tereyak naek atas katey mlm tu.. hahhaha..
 memang lawak bg aku..
sampai sekarang.. handphone tu aku tak p ambek ambek.. 
biaq je lahh. malas nak p ambek.
tu lahhh cerita cerita yang aku ingat nak post untuk entry kali ni..
aku rindu sangat setiap kenangan aku nan
 member member masa dok hostel..
yang paling syok masa form three ahh.
 masa tu agak cerdek sikid.. hoho..
apa apa ponnn.. aku paling taleh lupa the best moment masa form three ahh..
semua satu pala. selalu buad kecohh . 
cari pasai nan tok siah sayang and tok mid.. haha
tapi now depa lahh kena. aku dah bebas dari semua semua tu. ><
heee..okay lahh.. itu ja yg nak kongsi.. 
daa .... (✿◠‿◠)





to dear all my friend at smj batch 2008 until now.
good luck spm 2012 .





Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!