nadialong :) !
Follow Dashboard
kemalasan nak balik hostel
26 December 2011 | 0Superstar (s)!

Greeting Text


..EHEMM. EHEMM.. TESTING TESTING..
OMG ! malasnya aku nak balik hostel. satu hal yang paling aku tak suka...  warr warr.. kalau kat hostel ada wayang free ka bowling ka aku lahh orang paling gembira.. hahaha.. yang ada warden yang aku meluat ada ahh... aku ta suka ! tapi asa lega sikid. tahon depan dah form five . kod dy tak masok campor sangat dah mcm tahun ni... 
then.. ada tak sapa sapa kat sini nak tolong aku packing barang nak balik sana. angkat tangan sikid . dua dua belah.. huu.. ramainya .. hehe..aku belanja lolipop sowang sepuloh. mau dak.. acecehh. dan dan mau tolong.. adoii. apa aku mengarot nihh.. dah setopppp ! . okay. sekarang ni aku masih termalas malas nak balik sana. KANGAR .. 
ohhh ! DAMN ! apa pon tadak..borink lorhh dok sana.. sabor jee lahh.. yang aku suka cuma satu ja. tahun depan senior.... lega sangat sangat. dari awai tahun lagi aku dok tunggu saat saat nihh.. asyek kena usha pelek ja nan senior tahun ni. nak buad apa pon payahh.. haehh !.. tahun depan junior baru plak kena.. acecehh.. dak dak.. aku tak kacau hampa eh.. jus kidding kehh. except hampa cari pasal dulu.. aku nak jadi senior paling sporting.. HAHAA. like kak midot 2011 gitu.. kak nadia pulak yaaa next year. huuu  = ='' ..dahh dahh.. aku dah mula mengila.. 
hurmmm ..tapi tahun depan SPM menanti untuk masa depan aku.. takod ahh dohh...em ! takpa..okeyy lahh.tu ja ! welcome yaa junior junior smt kangar 2012 ! huahua... daa ! muahh sikid ><
btw , kat bawah ni aku ada upload gambar. saja saja nak tak dalam entri nihh. huhu.

 aku dengan cuex . abaikan blackboard tu. sekolah aku ni memey ta mampu sikid. muehehe.

 niat nak tunjuk jari ! pakat tenyeh inai dalam kelas! aku and kiah !

 hafis . akmal . aku . apap . and syikin ! posing maut gituh ! haha
kelas katering yg paling kepoh !

sweet dak kami .. haha. classmate ja kehh !

aku and wawa . pengawas yang berkaliber . HAHA

ni time budak budak KRS pi kem kat Negeri Sembilan. bas sekolah aku yg ni memang buruk. ==''
haa ! ni lahh kak midot yg aku kata sporting tu. dy rapat nan geng geng kami . best student ni ! :)

yeahh ! ini baju koperat yg tahun depan semua wajib pakai tiap tiap hari ...dah tadak dah baju baju putih biru semua tu..

okay ! sekian ! (✿◠‿◠)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!