nadialong :) !
Follow Dashboard
suka suka . n_n
25 December 2011 | 4Superstar (s)!

Greeting Text


HAHA . besar tak teddy bear aku ? okay takpa . abaikan pic di atas k. saja syok syok ja tu. hohoo..
.................................................................................................................................................
acctually .. aku nak cita yg harini aku date nan beby aku . teka sapa. jeng jengg >< budak mata ceme. hehe jangan marah nahh . 
aku suka lahh harini. sebab dapat tengok sifat sabar dy pujok aku. hohoo. alahaiii kesiannn ~ sabar itu separuh daripada iman kann. tulah len kali jangan bagi aku geram. haha.  so . sabar okehhh readers semua kalau gadoh nan bf or gf masing masing. advice sikid.. macam tu lahh bila dah bercouple nii. boy jgn ego sangat . kalau gurl takpa... huhu..emm. tp td beby ni balik awal. thenn. beby gurl mehh teman aku sat tadi. huhu. dy beli pensel case. merah aumm punya.. aku nak beli purple . em . takdak plak dahh. last last amek warna pink.     HAHA = =''
okay tamau cita panjang panjang..  btw . kat post ni. aku nak thanks sangat sangat at beby aku ni cik baiti...tq tau bai for the header and background . aku suka PURPLE . ><  . sayang hang . hehe. okay. ni ja yang aku nak post untuk entri kali ni. 
daaa ♥ ILOVEYOU ♥ 



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!