nadialong :) !
Follow Dashboard
Contest Blog Paling Cun n_n
01 January 2012 | 0Superstar (s)!

Greeting Text


yeahhh . firstly aku nak gtau yang now aku agak TERKEJUT ><
aku ? bawu bangun dari tidor . but tido petang lahh . hehe . taktau awai awai taon ni dy jadi leteh cena taktau .. tuu alasan . agak tak boleh blahh. hahaa . abaikan kehh =.= . bangun bangun terus membelek leptop then sing in  blogger . rindu gitu .. buka buka terus check kat CBOX. nak tau tak apa aku baca . ada sowang mamat ni . hehe.. gtau kat CBOX aku yang dy mentag blog aku untuk satu contest BLOG PALING CUN . dy lahh aliff a.k.a pendekar rock...who is he ?? he is my follower also blogger yang hebat macam aku . tak tak aku tak hebat..dy ja.. hohoh .. wahhh . cun ka blog aku . ini semua hasil tangan baitibaiti yang dah mengedit blog aku . thanks babehh ! btw thanks jugak kat aliff yang sudi mentag blog aku untuk contest ni n_n .. tapi aku tak hope pon akan menang. banyak lagi blog yang lagi super duper cun !! . also . thanks jugak to owner contest ni erhh . kalau ada rezeki menang . right ? nadia tak kesah . hehe
LETS JOIN THIS CONTEST GUYS...
[kalau nak masuk klik pada bannner di bawah nie...]
or CLICK HERE pun  boleh...

 

btw . bawah ni ada 5 nama blog yang aku tag . 
jom terjah blog mereka yang cun melecun ! :) nak suruh 5 orang ni join ja . hoho . 
tarikh tutup contest ni 15 Januari 2012 .
okay . btw ! happy new year yeahh guys !
iloveyou 



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!