nadialong :) !
Follow Dashboard
kangar jail menanti aku -.-
02 January 2012 | 0Superstar (s)!

Greeting Text


hello . hai pembaca pembaca setia yang disayangi sekalian . tuu ayat . hohoo . chill ~
yeahh ! kangaq banjir ?? =='' .. cuti tak tambah ka . tak pasai pasai ja bukak skolah kena kemas bengkel..warr ! satu hal yang paling aku tak suka . then , ini akan menyebabkan aku and cuex lari awal lagi.. hehe. malas !
shuutttt . jgn dok p bgtau kat ckgu plak ! nak buad terok sat . bagi p .. esok daftar . konfem awal awal tu ada taklimat bodo bin bangang . right ? heyy ! im now seventeen k. malas ahh nak dengaq jampi serapah merapu blaablaa semua tu . terpaksa ! but now aku lega. barang aku semua dah pack . lengkap . tunggu nak boh dalam keta angkod p sekolah ja esok !

aduhh . p sana kena behadapan dengan jijah -.- . hate hate hate ! tapi . aku kena study betoi betoi . dah lahh bengap dahh . haha. SPM SPM . okay . babai FACEBOOK . babai BLOGGER . babai TWITTER ( bajet mcm ada . haha ) .

tunggu lagi 2 minngu pulak lah aku nak update . hoho. rindu ! tapi takpa. skolah punya pasai . haha .okay lahh.. ni ja yg nak post ! nak p tengok cita nada cinta for the last time sebelom blik esok ! daaa . 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!