nadialong :) !
Follow Dashboard
seronok jadi senior ^_^v
24 January 2012 | 2Superstar (s)!

Greeting Text

woot woot ! hallo semua ! alahai . lama tak update kann . balik cuti lama dh . hari ni baru ada masa nak sign in blogger..kesian dak . besa laa.. balik ni asyek dok mengadap buku ja. leptop pon dah lupa. fb pon jarang jarang sekarang . online pon sat sat ja .. tapaa . abaikan semua tu..
okay . aku nak cita pasai hidup aku sebagai student tingkatan 5 selama 3 minggu di sekolah . hoho..
first thing aku paling suka ialah aku and member member pengawas sekolah yg lain jadi FASILITATOR kat sekolah .. huhuhu .
kami jadi fasi  masa orientasi student form 4 yang baru daftar masuk 9 hb haritu ... muka suci suci semua . masa pndaftaran tu . aku jaga kelas katering ahh .. my junior junior >< . esok tu lah yg start orientasi sampai 12 hb . tiga hari turut turut .. junior semua dengar cakap .. seronok lahh depa . tahun ni senior semua sporting sporting tak macam last year ... last last sangkut adik angkat sorang ... mohd iman ! :)
...................................................................................
15 jan 2012 haritu kami ada trip. pi PADANG BESAR .. yang terpilih only .. dalam bas . senior ahh konker. haha . bising gilaa .. sampai ja kat sana. cikgu madinah ( warden cun ) bagi geng senior pegang DLSR . 
tunggu apa lagi .. gambar kami je lahh yang banyak dalam tu .. wat lek wat peace ^_^v . pusning pusing cari baju . cari skirt . macam macam . dah habes . singgah makan pulut ayam . tapi aku tak order pon . aku tumpang yang member ja . heheehe .. 

me and iman
jenny and atirah
sementara tunngu makanan sampai ^_^v
...................................................................................
20 jan 2012 . acara merentas desa kali ke berapa entahh .. haha . best best !!! . masa warming up awal awal tu . memang semangat tahap ahh . geng DORM C lah buad pala sporting .. tahun depan takdah dahh . last dah nak jadi budak sekolah . kannn . tapi ... time nak lari ja . kami bukan lari pon . berapa orang ja wakil geng DORM C pon . hahaa . alasan . kami AJK MAKANAN . tolong cikgu .. alahai ... pakat takmau lari..
bela lemak . hahaha . dah habeh semua . kumpul kat dewan . umum rumah sukan mana juara merentas desa . 
okay . fine rumah CENGAL second. kira okay r tu .. aku bukannya lari pon . saja buad terok . !!  bangga la sat . tengok budak comey (iman) naik pentas . lari dapat nombor dua ...tapi dia rumah SERAYA .hurmm .. pingat tu dia bagi kat aku . masa aku ambil resut tahun depan baru dia nak ... aku simpan punya ehh . haha .

jenny, atirah, atikah, mylia, wani
AJK MAKANAN . hoho ><
me and fawaa
okay lahh . tu jaa rasanya yang nak story kat hampa semua pon.. serius ahh . bercelaru habes bahasa aku . mintak maaf laa nahh ... hehe . janji karangan mantap ! btw . minta doa semua bagi SPM aku okay . aminnn.. (doa awal awal . berkat . hehee) . k . muahhh ! minta diri dulu ae . papai ! 





Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!