nadialong :) !
Follow Dashboard
OHH FUTURE :)
31 January 2013 | 1Superstar (s)!

Greeting Text
hai hai , comelnya yang baca tu . senyum sikid .. hehe lagi comel ><  , *eh ehh syok pulak* hee
hmm continue. hampa hampa sedaq dak , pejam celek pejam celek sat ja . dah masok bulan dua kan . FEBRUARI :)
hope FEBRUARI nih akan menjadi lebeh baik dari JANUARI untuk kita semua okay .
apapun yang dah jadi pada masa lalu , kita perlu MOVE ON demi diri kita dan future kita yang belum tentu macam mana . hope future kita semua baik baik dan cerah cerah belaka lah , amin . *angkat tangan , doa depan lappy* hehe !
sepanjang aku hidup sampai detik ni , aku nak mintak maaf lah kat semua semua yang aku pernah buad salah . manusia takkan pernah lari dari melakukan kesilapan . betul kan cakap aku . hehe , please maafkan aku .^^
okay dah dah , nak tau dak sekarang ni feel aku risau plus takod plus ketaq semua ada nak dapat result spm nihh . macam tak mau tau pun ada , haha . and paling aku nanti nanti bulan enam ni . agak agak U mana lah aku dapat kan .
mintak mintak dok sana nanti dapat kawan kawan yang baik kan . aku nak study sungguh sungguh . dapat pointer fourflat , tuuuu , azam . tinggi melangitt . hahaha . semua orang akan choose life yang terbaik untuk diri masing masing kann . macam tu jugak aku *kunyah chipsmore* .. habes belajaq , ada kerja , ada duit buleh beli kereta SWIFT *dream car* . lepas tu buleh kawen . haha , *gedik dah* . ignore yang tu , saja mengada . takpa lah. apapon hope hidup kita semua dilindungi dan diberkatiNya . amin :)






p/s : apapon , tolong doakan aku agar future aku berjaya tau , amin . THANKS <3



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!