nadialong :) !
Follow Dashboard
testing testing ! . HAHA
29 January 2013 | 0Superstar (s)!

Greeting Text
HAI pembaca pembaca sekalian alam * bajet macam ramai orang baca , hee * takpa takpa untuk inform hampa hampa semua blog aku yg lama memang berSAWANG terok , disebabkan terlalu lama tak mengUPDATE . . fokus SPM last year . hehe . tahun ni dah takdak sekolah dahh , adik adik yang still sekolah lagi tu , belajaq rajin rajin tauu . takmau malas malas okey . peace ^^v
okey , kali ni aku guna blogskin baru mintak tolong baiti buat . harap aku nak buat semua ni memang dok nganga saja depan lappy , sebab apa tau ? sebab aku tak reti  . haha .btw , thanks kawan . kalau hampa hampa nak tau tetiba ja harini aku rasa rajin pelik nak mengemas blog aku  . tetiba k , tanpa dirancang . ><
post ni adalah the first for this year .. and kalau hampa nak tau life aku SADIS jugak ahh sekarang ni sobb sobb ;'( . sapa yg life macam aku mesti feel sama macam aku kannn . mengaku jaa . heee , nak tau life apa .? 
hmm aku setiap hari menjalani life aku mcm suri rumah atau lebeh kejam macam orang gaji . hahaha . macam ni lahh life aku dalam tempoh sebulan nihh . XOXO ! :D

kebosanan yang melanda tiap tiap hari memang sangat sangat lah terukk .. !
jadi suri rumah ni penat . seriously aku tak buhonggg ! tiap tiap pagi aku buad benda yang sama . tulah jadual aku selagi tak habes cuti sebagai budak lepasan SPM ni .please kesian kat aku .even kekadang penat mengemas , tapi rasa puas hati jugak bila dah setel semua kerja . hehe. sekarang ni nak hangout punn payah  . member member semua keja . aku ja yang dok buad rajin kat rumah ni .... * poyosss kan -,-' * , aku ni bukan tamau kerja tapi jadi malas ah dengan dok buad lesen kereta takod kacau pulakk . dok rumah ja lah 24 hours ! hmm . seriously aku rindu nak dok zaman sekolahh balik . rindu nak buad muka tak malu masuk bilik guru tiap tiap hari , haha..*gigit kuaci* btw , aku tersangatlah tak sabaq tunggu 7 februari ni sebab  budak budak PLKN balik cuti .. waitingggg for my sweetheart <3 . *buad muka mengada depan lappy* haha . hampa hampa semua macam mana pulakk , takdak rindu kat someone kewww . hehe . ><
takpa lahh . takmau cerita panjang . just nak testing ja . heee babai !






Older Post | Newer Post
The Disclaimer


HAI buddies , HAI stalker , HAI evryone . im NADIA . welcome to my blog , do vist do FOLLOW okay . leave your step at CBOX , THANKS :)

underlined, bold

blockqoute


Diary About Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Nadya and Qistina
Re.Design : Miss_Hana
Own this blog : SYIFA NADIA

Best View at GOOGLE CHROME!